Dag 3: Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Dag 3: Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Dag 3: Bay of Islands

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

14 November 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Sorry dat ik jullie zo spam met updates, maar vandaag is gewoon heel gunstig wat internet betreft. WiFi is nog steeds knudde, dat wel. Er is blijkbaar een strengere wet gekomen die de gratis WiFi bijna heeft uitgeband. Heb ik weer. -_-'

Anyway...gisteren hebben we echt een topdag gehad! We zijn een dag wezen zeilen en zagen zelfs dolfijnen! Er waren twee kleintjes bij en die waren heel speels. Ze sprongen telkens uit het water en dat leverde mooie foto's op. Het weer was prachtig. 20 graden en zonnetje. Gelukkig ook genoeg wolken, want bij een gebrek aan ozonlaag kun je lelijk verbranden.

Halverwege de dag lieten we het anker zakken in een baai. We hadden twee opties: of zwemmend naar het strand of met het motorbootje. Wat denken jullie dat het werd?

Het water was echt k..k..koud! 16 graden hoorden we later. Brr. Maar we waren echte bikkels. Op het eiland hebben we een uurtje doorgebracht tot we weer werden opgehaald en gingen lunchen.

Mn internettijd is bijna op. Tot slot dus: Ik ga naar de set van The Hobbit!! Jaloers? :p


  • 15 November 2011 - 07:45

    Jay:

    Inderdaad ja..... Grr. Neej hor Glapje. Het is wel bruut dat je daarheen gaat! Niet je laten ontvoeren door die Hobbits he? Anders bel je maar en kom ik je halen. X

  • 15 November 2011 - 07:51

    Broer:

    Hey kiwi! Ik ziet dat je al goed vermaakt daar..das mooi, zorg wel ff dat je dalijk met je neus op de hobbit film komt, ze zoeken vast nog wel zo'n hobbit figurant als jij!:p Verder niet zoveel tikken op die computer van je en gewoon genieten 1 a 2 updates per week is genoeg!
    Enjoy..

  • 15 November 2011 - 09:02

    Merel:

    Gezwommen!? Ik heb bewondering voor je, Myr! ;-)

  • 15 November 2011 - 09:41

    Ma:

    Fijn die updates. Ik geniet van je verhalen......Ik ben benieuwd naar je beleving van het Hobbitdorp.

  • 19 November 2011 - 19:30

    Renata:

    Een beetje late reactie, maar je kent me! Ik ben stikjaloers. Nee hoor, het is je zóóóóó gegund. Laat het gevoel door je aderen stromen en geniet van alles wat je ziet en beleeft. Ik maak het door jouw ogen ook een beetje mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

Dag 23: The Catlins

03 December 2011

Dag 22: Kaka Point

02 December 2011

Dag 21: Milford Sound

01 December 2011

Dag 20: Te Anau

30 November 2011

Dag 18: Dan spring je toch even van die brug af
Myrna

Het doel: zoveel mogelijk plekken bezoeken en genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft. Next stop: Nieuw-Zeeland!

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19998

Voorgaande reizen:

12 December 2017 - 27 Maart 2018

New Zealand Adventure

16 Mei 2013 - 30 Mei 2013

Madeira 2013

10 November 2011 - 10 December 2011

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: