Dag 17: Glowworm Forest and the lost backpack - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Dag 17: Glowworm Forest and the lost backpack - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Dag 17: Glowworm Forest and the lost backpack

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

28 November 2011 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Nog even een kort verhaaltje voor het slapen gaan...

In Fox Glacier vind je Glowworm Forest. Langs het tankstation aan de overkant van de weg. Je kunt het niet missen. Als de avond valt en het donker wordt, vertrekken de dapperen richting dat bos. Hun pad verlicht door tientallen gloeiwormen. Dat is wat hun wordt verteld...

Blijf op het pad en verwonder je, maar volg de lichtjes en het bos laat je niet meer los. Eindeloos zwerf je verder en verder de nacht in, voor eeuwig geleid door de lichtjes langs je pad. Het enige dat achterblijft is je rugzak op het pad. Tientallen liggen er, opgeslagen achter slot en grendel. Voor altijd verlaten, hun eigenaren nooit teruggekeerd.

Ps: Dit verhaal is gedeeltelijk waargebeurd. Ik laat het aan jullie over om te ontdekken welk gedeelte ;)

• 28 November 2011 - 10:11

Broer:

Klinkt alsof je een interessante avond met verboden kiwi-middelen gehad hebt ;)

• 28 November 2011 - 12:05

Merel:

Haha klinkt wel apart, een bos langs het tankstation aan de overkang van de weg?! Ben weer benieuwd naar dit verhaal :D

• 29 November 2011 - 19:22

Renata:

Ja ja, goede smoes om gewoon niet meer terug te komen naar Nederland en de gemeente Barendrecht.

• 29 November 2011 - 21:24

Paps:

Travell light but
    remember the trail.

Tot ooit.....

• 30 November 2011 - 03:20

Crazy Hat:

Hmm, ik vraag me sterk af wat er die avond gebeurd is :-)

• 30 November 2011 - 03:21

Crazy Hat:

Hmm, ik vraag me sterk af wat er die avond gebeurd is :-)