Quick message: foto's geplaatst! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Quick message: foto's geplaatst! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Quick message: foto's geplaatst!

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

30 November 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje vanuit de daredevil capital of the world: Queenstown. De bugeejump heb ik inmiddels achter de rug. Heel maf om te doen, want alles in je lichaam schreeuwt: Niet doen!! En dan toch springen he ;)

Strakjes ga ik het wat 'rustiger' aan doen op wat bekender terrein, de rug van een paard. Lekker een ritje maken van 3 uurtjes. Ben ik aan toe.

Anywayz, ik heb foto's gepost bij eerdere verslagen. Als je ze allemaal wil zien moet je aan de linkerkant even klikken op 'foto's' of 'fotoboek', dan zie je ze achter elkaar.

Groetjes vanuit stralend mooi NZ!

Myrna