Deel twee van de reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Deel twee van de reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Deel twee van de reis

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

11 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het 2e deel van de reis zat ik naast Rita. Die gelukkig ook wilde slapen en daardoor mijn ideale reisgezelschap was. Ik heb heerlijk geslapen, echt een paar uur achter elkaar. Als ik wakker werd nam ik wat te drinken en tuurde ik wat uit het raam. Schitterend! Boven de oceaan was het helder met schapenwolkjes. Ik kon soms zelf containerschepen zien zo helder was het. Ook boven Australie heb ik mijn ogen uitgekeken. Het leek wel of je naar een documentaire over Mars zat te kijken: alles was roodbruin van kleur. De aankomst in Auckland was ook fantastisch. Het leek wel kerstmis met al die lichtjes!

Aangekomen op het vliegveld gingen we, gewapend met onze Arrival Card richting paspoortcontrole en douane. Datr viel echt reuze mee. Alleen Albert had gras onder zijn schoenen en moest het ter plekke schoonmaken.

Bepakt en bezakt naar de ontvangsthal waar Claudine (onze reisleidster) al op ons stond te wachten samen met onze chauffeur Luke.

Aangekomen in het hotel hebben we onze koffers achtergelaten en zijn we met een klein groepje nog wat gaan drinken in de Irish Pub. Wat 1 drankje had moeten zijn werden er al snel 3 en we werden ook nog getrakteerd op een heuse striptease op de bar! ' Welcome to New Zealand'!

Ps: Ik kan nu nog geen foto's plaatsen. Ze kennen hier geen SD-kaarten ingang voor de computer en de WiFi is een ramp. Tip: neem een USB-stick mee als je gaat!

• 14 November 2011 - 22:24

Didi:

daar heb ik nooit problemen mee gehad alleen maar computers met sd poorten hoor en dat terwijl ik nog een sd converter had gekocht speciaal...

• 15 November 2011 - 08:57

Merel:

Dat is nog eens een warm welkom, hihi...