Het eerste stuk van de reis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Het eerste stuk van de reis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Het eerste stuk van de reis

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

10 November 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

De eerste 12 uur van mijn reis zitten er op. Het is nu half 8 in Kuala Lumpur en we zijn met zn allen bij de Starbucks (waar anders) neergestreken. Dorst heb ik echter niet, maar het is wel een erg leuke club mensen. Bij de gate op Schiphol zagen we elkaar al snel dankzij de Sawadee-labels. Ook in het vliegtuig zaten we redelijk dichtbij elkaar. Ik zat naast Wilma en Hillegonde, twee dames die samen al heel wat hebben afgereist. Aan de andere zijde drie andere reisgenoten. Zo leer je elkaar meteen kennen.

In het vliegtuig heb ik weinig kunnen slapen. Ging met horten en stoten. Ze gingen ook vrij bot om met de tijdzones. Buiten was het donker, dus ging zonder pardon het licht uit. En toen ik eindelijk rond een uur of acht (Nederlandse tijd) moe begon te worden en langzaam wegsukkelde...HOP, licht aan!

Nog even volhouden nu en dan zitten we weer in het vliegtuig. Dan kan ik weer verder slapen ;)

• 11 November 2011 - 09:18

Sonja:

Aw :(

Hopelijk laten ze wel leuke films zien!

• 11 November 2011 - 09:27

Merel:

Haha even doorbijten met de tijdzones dus! Maar je hebt wel gelijk Kuala Lumpur met een bezoek vereerd, hihi... Ben heeeeeel benieuwd naar je eerste indrukken van Nieuw Zeeland! xxx

• 11 November 2011 - 10:08

Francine:

goed vooruitzicht...

• 11 November 2011 - 20:13

Ma:

Inderdaad even volhouden. Je kunt je er niet op voorbereiden; het overkomt je.
    Dat geldt voor jou, maar ook voor je reisgenoten. Veel plezier a.s. zaterdag.

• 11 November 2011 - 20:42

Lidia:

Leuk dat je al je reisgenoten al hebt gezien en gesproken.
    Je bent nu waarschijnlijk al op de plaats van bestemming?