Ready to go! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

09 November 2011 | Nederland, Zwijndrecht

Ken je dat gevoel? Dat je zolang op iets heb gewacht, dat als het bijna zover is je geduld ineens op is? Daar heb ik nu dus last van. Want morgen is het eindelijk zo ver! Dan ga ik naar Nieuw-Zeeland.

Ik weet nog goed hoe het begon: één foto in een boek van het Wereld Natuur Fonds was alles wat er nodig was om mij ervan te overtuigen dat ik naar dat land wilde. Geen discussie mogelijk. Ik was in een klap verkocht.

Vandaag de laatste puntjes op de i gezet. Flink schoenen staan poetsen om te voorkomen dat ik mezelf straks terug zie bij een aflevering van Border Security, waarbij ik op mn sokken het land in loop terwijl de douane mij hoofdschuddend nakijkt.

Ik verdien trouwens wel een applausje voor mijn inpakkunsten. Dat vind ik zelf althans.. Ik heb het voor elkaar gekregen...(zitten jullie goed op jullie stoel?)...om maar 10 kilo aan bagage mee te nemen! Impressive, isn't it? Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik ook weer met 10 kilo terugkom. Er zal ongetwijfeld genoeg leuks zijn in Nieuw-Zeeland en dat gaat dan uiteraard mee naar Nederland. En wie weet.. neem ik ook nog iets voor jullie mee ;)

Aan alle thuisblijvers: Tot over 4 weken!
Aan Carola en Robert: Tot zaterdag!
Aan mijn reisgenoten: Tot morgen!

• 09 November 2011 - 20:49

MSXHinter:

Pakt zakdoek en zwaait....

• 09 November 2011 - 22:05

Didi:

zolang de tegen de mensen bij de border verteld dat je uit nl komt laten ze je al vaak door (dat vertelde ze bij mij) want nederlanders zijn wat dat betreft veeel schoner dan duitsers en engelsen (die ze dan ook vaker en strenger controleren :P ) dat was wat ze mij vertelde toen ik hun verbaasd aankeek waarom ik na 1 vluchtige blik en een halve schoen uit me tas alweer weg mocht :P

ik had 12 kilo heen en 20.2 kilo terug :+ haha er stond zelfs heavy op me backpack en ik dacht: wat nu heavy hier heb ik 2 maanden mee gelopen!

in ieder geval veel plezier en als je terug bent gaan we lekker over nz kletsen :P en heb ik echt je foto's eens klaar :P!!

• 10 November 2011 - 08:12

Ineke Vd Eijnden:

Hoi Myrna!

Hele goeie reis vandaag en morgen... (het is even doorbijten ;-)) en dan... volop genieten maar!!

• 10 November 2011 - 08:50

Wendy:

Ha Myrna,

Een hele fijne reis en veel plezier!

• 10 November 2011 - 11:03

Ma:

Rond deze tijd vlieg je. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen.