Dag 4: Levada do Caldeirao Verde - Reisverslag uit Santana, Portugal van Myrna Laak - WaarBenJij.nu Dag 4: Levada do Caldeirao Verde - Reisverslag uit Santana, Portugal van Myrna Laak - WaarBenJij.nu

Dag 4: Levada do Caldeirao Verde

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

19 Mei 2013 | Portugal, Santana

Vandaag stond de Levada do Caldeirao Verde op het programma. Langs het pad groeien verschillende soorten varens, waardoor het een hele groene route is. Af en toe liepen we langs een bergwand en dan moet je echt niet naar beneden kijken, want je loopt letterlijk op het randje.

Met de zaklamp in de aanslag zijn we door verschillende tunnels gegaan waar vrijwel iedereen één of meerdere keren zijn/haar hoofd heeft gestoten. Bukken is eerder de regel dan een uitzondering.

In Ilha, het eindpunt van onze wandeling, werden we door 2 taxibusjes opgepikt en naar Santana gereden. Daar scheen het zonnetje heerlijk en hebben we zitten te genieten op het plein voor de kerk.

Myrna

Het doel: zoveel mogelijk plekken bezoeken en genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft. Next stop: Nieuw-Zeeland!

Actief sinds 21 Okt. 2011
Totaal aantal bezoekers 19844